Ginger Taffy - Rottweiler Kennel
Ginger Taffy
Rottweiler Kennel



Fédération Cynologique Internationale

Rottweiler klub České republiky

IFR rottweilers

Český kynologický svaz

Allgemeiner Deutscher Rottweiler-Klub e.V.

ČeskoMoravská Kynologická Unie


Kniha návštěv

Vaše jméno:
www:
E-mail:
Fotka:
Text:
Antispam: zadejte slovně součet čísel dva a čtyři (např.: sedm)


autor: hargulak - reagovat
datum: 18. 01. 2011 09:06:38

Zdravim obe rostandy a Tafackovi tresu tlapkou a preji hooodne moooc zdravicka, at muze poradne lumpacit ;-) a spoustu dobrutek :-)

Re:
Ahojky Hani, Tafuška děkuje, prý se těší na večerní oslavu :-))) Bohužel ta tlapička nás stále trápí, včera si ji zase začala nadnášet, takže dneska jedeme na rentgen, jsem z toho bohužel už strašně unavená i smutná zároveň, nějak se s tou Tafulkou z toho nemůžeme vyhrabat... Tak papa, děkujeme moc, D :-)))


autor: L. Fialová - reagovat
www: www.rottweiler.cz
datum: 17. 01. 2011 15:51:00

K tomu vystavování.. pamatuji na evropsé výstavě v Bratislavě, že i pan Mravík krotil ty, kteří pískali, řvali na psy. Můj názor je ten, ať si každý povzbuzuje svého psa jak chce, ale aby svým výstupem omezoval druhé, to správné není. Ti co jezdí po výstavách ví, kdo to s povzbuzováním přehání, několikrát se i mi stalo, že jsem vystavovala svého psa a pes co stál vedle mě mě posunul o místo hůř, protože můj pes chtěl ten balon nebo tu pískačku... Výstava je pro všechny a nejen pro ty, co mají "široké lokte" a myslí si, že jim patří svět :)
Divím se, že toto tolerují na klubovce ADRK, viděla jsem mnoho rozhodčích, kterým takové chování pokřikujících vadilo a upozorňovali majitele, pokud nepřestanou, psa vyloučí.

Ad poslední blog... hezký potůček... my máme od domu asi 30 kroků řeku, širokou 10 m a tak vím co to je, když moc prší a my sledujem, jestli se vylije nebo ne...

Pro 007, spíš bych to napsala tak, dát jednou titul a podruhé za necelé dva měsíce poslední místo při shodném posudku je k zamyšlení, proč nedal v4 u první výstavy a naopak proč nedal vd1 u té druhé výstavy...

Drahuš, nic proti vám :) je to jen moje úvaha, myslím si, že by ten rozhodčí měl dát buďto pokaždé výb nebo pokaždé vd.

Posuzování vždy respektuji, jen jednou jsem byla naštvaná a to dost:) když jsem se s vou nejmladší fenou dostala vd jen proto, že to rozhodčímu nevyšlo početně, měl v kruhu asi 13 fen, dal pořadí výb 1-4 a pak už jen vd...

Re:
Dobrý den, paní Fialová, myslím, že na vystavování jsme téhož názoru. Ohledně VD a V od pana rozhodčího Mravíka můžu říct jen to, že ten rozpor také nechápu. Ale já jsem samozřejmě přesvědčena, že Gin je nádherné kvalitní zvíře a VD si podle mne rozhodně nezaslouží! To, že přiznám její slabší hlavu, neznamená, že bych snižovala její kvalitu, to je jen prosté srovnání s těmi typy výstavních pejsků, jako je třeba Taffynka a kteří jsou na výstavách zrovna in. V žádném případě to neznamená, že by Gin tu hlavu měla malou, má ji podle mne opravdu pěknou :-). U Gin je vidět, že je to v rámci Čech nová krevní linie, je to úplně jiný typ psa, než co lze běžně vídat - to teď nepíšu v nějaké namyšlenosti, ale prostě mi to tak přijde, jak tak koukám na rotvíky v Čechách. A jak už jsem psala na mnoha místech - záleží na rozhodčím, jaké má priority a co u psů preferuje :-) A jinak jsem samozřejmě ráda, že píšete, co si myslíte, já se diskuzí nebojím, mám své názory, které klidně vysvětlím :-) Takže i s tím, co píšete o hodnocení Gin, souhlasím, ale zásadně nesouhlasím s VD z Nitry nebo od pana rozhodčího Václavíka!!! :-))) Mějte se krásně a ať už nás to počasí nezlobí, že? :-) PS: Nemělo by to tak být, ale možná někdy rozhodčí dovolí to, co jinde netoleruje, protože má v kruhu "svého koně"... ;-) D


autor: Jana - reagovat
datum: 14. 01. 2011 13:57:12

Já teda o výstavách moc nevím.Mám RTW bez PP.Má malou hlavu, nemotornej zadek.Ráda láduje exkrementy všeho druhu a když jí pohladím mám ruku jak uhel.Takže v životě žádný uspěch ani titul nebude :-D A stejně jí miluju a ona mi dává radost do života.Berte věci více z nadhledem, vždyt nám v tomhle hloupím státě nic jinýho ani nezbude :-)

Re:
:-))) Ano, nadhled je to hlavní :-))) Hezké dny, D :-)


autor: 007 - reagovat
datum: 13. 01. 2011 16:11:03

.... a neni to tak že když vyhrajete je to super a rozhodči je skvělý ale když je to VD tak je všecko špatně ??

Re:
Milý Bonde, tohle je samozřejmě pravdivá skutečnost, ale to určitě všichni víme a není to žádný velký objev - když člověk uspěje, ať je to v jakémkoli oboru, přistupuje k celé věci automaticky pozitivně nebo alespoň pocit štěstí negativní zážitky stírá, to je přirozená lidská vlastnost. Ale já za sebe musím říct, že při hodnocení výstav či jiných akci se snažím o objektivní zhodnocení, aby i ostatní, co tam nebyli, věděli. Subjektivní zkušenost připojuji také, ale myslím, že je jasně čitelné, kde píšu sama za sebe a kde se snažím napsat něco obecnějšího. Mějte se hezky a nestyďte se podepsat. Pokud někdo nechce jen uškodit a psát něco vulgárního, tak nevadí, že jeho příspěvek názorově neladí s ostatními. Je to naopak dobře, vše je o komunikaci ;-) D


autor: Šmejkalová - reagovat
datum: 13. 01. 2011 13:19:30

ad.D
neříkám, že by to tak mělo být, ale třeba na klubové výstavě RTW v Německu to tak je - když jsme tam byly s Dášou M., tak jsme byly fakt někdy až v šoku, lidi lezli po zemi před páskou, pak pásku protrhli a nás natlačili dovnitř, jak si člověk nevyboxoval místo půl hodiny před začátkem posuzování, nic neviděl, co tam bylo lidí.Je fakt, že tam je ve třídě třeba 100 rotvíků - opravdu pastva pro oči, ale nikdo neřeší, kolik je tam míčů, kdo volá, píská apod., tak mi to tu tak nějak přijde normální, lae je to můj názor na věc. Jinak já vystavuju taky na míčky a nepřipadá mi, že bych tím měla někoho omezovat.

Re:
Jojo, já vím, jak jste to myslela :-) Myslím, že bych se na nějakou akci do Německa měla také zajet podívat, je to země původu, tak to určitě musí stát za to, že? Mějte se hezky :-) D


autor: Bátrlová - reagovat
datum: 13. 01. 2011 09:54:19

Dobrý den,
jen si dovolím malou poznámku k výstavám.
Srovnávat výstavy v Česku a v zahraničí asi není
ten nejlepší argument. Je nás mnoho, kteří nikdy
nevystavovali v cizině. Poukazuji jen na to, že jsou
rozhodčí u nás, co vyžadují absolutní klid od obecenstva a žádné povzbuzování svého pejska. Jsou tací, co dovolí vše a pak to vypadá, jak na rynku nebo na tržišti. O odbornosti zmíněného rozhodčího pana Mravíka, nepadlo v mém příspěvku ani slovo,
mě vadila jiná věc.

Re:
Tento příspěvek není adresován mně, tak nebudu na vše reagovat, jak jste zvyklí, ale bude změna v grafice webu tak, abyste vy ostatní mohli reagovat přímo na ten který příspěvek :-) Brzy bude pár dalších změn :-))) D


datum: 13. 01. 2011 09:08:12

reaguji pouze na příspěvek p.Bátrlové ohledně míčků apod. - byli jsme se podivat i aktivně vystavovat rotvíky v německu na klubové výstavě a tam teda člověk opravdu kouká, co je vše dovolené, míčky,trubky, pešky apod.- nečo jako na výstavách něm.ovčáků, pokud člověk nestojí pevně na nohách, určitě ho smetou ti s míči- proto mě docela udivuje, že u nás to začíná vadit. Jinak p.Mravík je na slovo vzaty odborník , co se rotvajlera týká, myslím, že mu stačí jeden pohled a ví...., ale to je pouze moje doměnka.

Re:
Dobrý den, paní Šmejkalová, děkuji za další názor :-) Při čtení Vašeho příspěvku mě napadlo, že naše různé názory na výstavnictví a vystavování možná tkví v tom, že každý pojímáme jinak výstavu. Jak by vlastně taková výstava měla vypadat? (zkusím zapátrat ve výstavních řádech :-) Měl by pes být za všech okolností výstavní profík a ustát celé to show, co je okolo? Troubení, pískání, lítání všemožných objektů nad hlavami lidí u kruhu? :-) Nebo by měla být výstava tak trochu i kulturní záležitost, kdy i nepejskař - když se zastaví u jakéhokoli kruhu - bude mít příležitost se v klidu podívat na vystavované psy, vyslechnout si rozhodčícho a nebude muset mít u toho strach, že mu na hlavu dosedne gumová kachna? :-))) Malinko to zlehčuji, vím :-), já jsem rozhodně pro výstavu, kde se k sobě budeme chovat ohleduplně, abychom každý mohli předvést pejska s pocitem, že víc jsme pro dobrý výsledek udělat nemohli... Mějte se hezky, D


autor: Bátrlová - reagovat
datum: 12. 01. 2011 20:06:11

Dobrý večer všem,
pročítám s chutí a s radostí všechny blogy a postřehy
z výstav na těchto stránkách.
Můj postřeh z Hanácké výstavy v Olomouci.
Pan rozhodčí Mravík nám hodnotil našeho psa prvně,
tak nemohu srovnávat. Můj muž nastoupl s naším Kímíkem
jako první z rotvajlerů, v této třídě mladých byli ještě dva psi z odchovů pana Vachutky a jeden pejsek
z Terezského dvora. Konkurence velká, dle mého úsudku,
psi exteriérově velice pěkní. V době, kdy páníčci běhali s pesanama v kruhu, pan rozhodčí se stále bavil
s někým, možná někoho připravoval na roli rozhodčího.
Předváděným pesanům se skoro vůbec nevěnoval, dovolil
a toleroval jakékoliv povzbuzování psů balonkem, voláním, či jiným způsobem. Někomu to pomůže, někomu to ublíží, a toto se stalo myslím, u našeho psa,
neb před našim psem běhal pan Frank, který lítal jak o závod, na jeho psa stále někdo z obecenstva poutal
pozornost a to uškodilo našemu Kimíkovi. Výtka od rozhodčího, že má mírně vytočené přední tlapky a ostatní vše v posudku OK, není na známku VD 3.
Proto fandím rozhodčímu typu pan Havelka a další,kteří nedovolí výstavní atmosféru ničím rušit
a celou dobu pozorují psa v pohybu i v klidu.
Závěr - na pana rozhodčího Mravíka, již nikdy.

Re:
Dobrý den, paní Bátrlová, děkuji za Váš názor a určitě máte pravdu - pakliže Vám double-handling ostatních vystavujích připadl neúměrný a negativně se odrazil na chování Kima, tak to tak prostě bylo a nikdo Vám nemůže říct, že ne. Já jsem bohužel ze psů téměř nic neviděla, byla jsem s holkama venku u auta, takže mohu jen soudit situaci u fenek. Zde jsme poutali všichni, ale nemám pocit, že by to někdo přeháněl. I proto jsem psala, že atmosféra mi přišla na výstavě hezká - mám pocit, že každý si poutal fenku převážně tehdy, když byla ve statice, a nijak to nenarušovalo ostatní. Ale na tohle téma jsem už na těchto stránkách psala. Ano, double-handling oficiálně na výstavách povolen není, a když by se skutečně nepovoloval, byli by na tom všichni stejně a bylo by to spravedlivé. Podle mne jde ale spíš o ohleduplnost - když vidím, že mé chování narušuje jiného psa, tak toho musím nechat. Já mám jednu špatnou zkušenost, kdy mi jiný "poutač" úplně rozhodil Gin, tehdy jsem byla tak vykulená, že jsem nezareagovala, ale pokud by se mi to mělo stát znovu, nezaváhám a upozorním dotyčného, aby to nedělal. A také si myslím, že i když poutáme, tak by to nemělo překročit určitou mez (já jsem se při poutání snažila téměř nemluvit, pohazovala jsem si s míčem/na Taffku vlastně šustila sáčkem, ale minimálně jsem holky oslovovala či volala) - právě proto, aby se z výstavního kruhu nestal cirkus, kdy jsou psi vyjančení, rozhodčího není slyšet, jen je to samé pískání, halekání apod. Kde najít tu správnou mez, že? Asi opravdu požádat, pokud mého psa ruší chování někoho mimo kruh, aby to dotyčný nedělal, případně i upozornit rozhodčího. Ten by totiž měl neúměrné chování u kruhu korigovat. Mějte se hezky a výstavou se netrapte, příště to dopadne lépe :-) Já zase vím, že už nikdy na pana rozhodčího Václavíka ;-))) D


autor: petra - reagovat
datum: 12. 01. 2011 20:05:41

Ahoja,jak jsem již psala,nevystavovala jsem,nemám se psem žádné zkoušky z výkonu,ač potomek kvalitního psa (Archie Ballotada),pokud jsem si stihla všimnout jeho bratr sloužil u Policie a ten můj se válí na kanapíčku,jsem jen a pouze chytrá od stolu,přesto mi známá, která dělávala na výstavách rozhodčí pesana zkoukla a říkala,,že je to německý pracovní typ psa,delší hřbet,málo lymfatická hlava(nevím už přesně),málo prostoru v hrudníku bo co a něco v tom smyslu,že by si u většiny rozhodčích neškrtnul...Samozřejmě,že je to subjektivní,jen mě velmi potěšilo,že máte šampionku a že to někdo vidí jako já.Jinak nám přeji lepčí počasí,tady na Moravě je hnusná mlha a blato, pořád mejem podvozek...pápá Petra

Re:
Ahoj Petro, to je dobře, že jste napsala, každý má prostor na svůj názor a já vím, že jste to myslela dobře a měla jste z Gin radost :-) Děkuji ještě jednou :-))) To, že nemáte s hafíkem žádné zkoušky a nejezdíte po výstavách, pro mne nic neznamená - myslím, že takovýto pejsek, který se válí na kanapíčku a má lásku svého páníčka, může být mnohem šťastnější než mnohý šampion krásy či mistr v IPO, který vyhraje a do další akce o něj nikdo nejeví zájem... Já jsem spíš ten můj první komentář na Váš příspěvek myslela tak, že hodnocení rozhodčích jsou často subjektivní, ale je to logické - krása a estetika jsou oblasti, v nichž je vždy subjektivní náhled, a i když existují určité "normy" (jako třeba standard u psů), je tolik odchylek a kombinací všech možných prvků, že přistupovat k tomu jinak než částečně subjektivně prostě nelze. A v tomto se pak lehce dostaneme do názorového střetu - jednomu se líbí mohutná hlava, druhému nesení ocasu, třetí akcentuje tmavý pigment a čtvrtý dá na projev. Tak bysme mohli pokračovat donekonečna... A každý pes se také pokaždé předvede jinak, a dokud nedospěje a vyvíjí se, můžeme pak na každé výstavě získat jiné hodnocení a jiný posudek. Pokaždé jako by nastoupil jiný pes. Výstavy budou vždy z určitého pohledu asi "nespravedlivé", na závodech není tolik prostoru pro subjektivní přístup, když pes neskočí překážku nebo nedonese aport, jdou body dolů a víte proč. V hodnocení některých rozhodčích aby se jeden vyznal, zejména když nic neřeknou nahlas a člověk se jen dozví verdikt... U nás v Kunicích je dnes pošmourno, ale taje sníh, což je super, tak jen aby nebyly ty povodně... Mějte se hezky a pohlaďte hafíka, holky by se šly také hned válendit na kanapíčko :-))) D


autor: Jana - reagovat
datum: 12. 01. 2011 19:25:48

Ahoj Draho. Roxy mě ted docela překvapuje.Začíná hlídat a já z toho mám opravdu radost. Je právda, že u toho z mého pohledu vypadá vtipně, ale jsem strašně štastná že už si začíná hlídat to svoje :-) Vždycky se postaví tak 3 metry od plotu, natáhne přední packy, zadní drobet pokrčí, naježí se a začně nepřetržitě štěkat.Vtipné na tom je že při tom odskakuje do zadu :-D Je jako kulomet. Vždycky mě to rozesměje, takže když se na mě Roxy otočí musím potlačit smích a chválit jí jak hezky hlídá.Taky už nám dosáhne na okno, takže jakmile se venku něco děje odhrne si záclonu jak člověk(v zácloně nění ani dirka) a čučí ven.Vůbec nevím jak se jí to může takhle povést, ještě jsem jí nenačapala při činu :-)Jinak jsem přemýšlela včera nad tím, že nám bude přibližně za 2 měsíce hárat a ted jsem si to uplně živě vybavovala. Všude červené kapičky,změna hormonů, každý soused má psa a pod.Takže jestli se semnou podělíte o nějaké ty zkušenosti a rady budu moc ráda. Mějte se zatím hezky a přeji lepší počasí všem, tohle vlezlé mokro je na procházkách pěkně nepříjemné.

Re:
Ahoj Jano, tak vidíte, jak vše s časem přichází samo :-) I když člověk nechce skládat zkoušky apod. a jen svého psíka usměrňuje, aby mu nepřerostl přes hlavu, a hlavně ho má rád a rozumí mu, tak ono se to vyvrbí tím správným směrem :-) Ohledně hárání - tady asi není nic moc převratného co radit :-) Vy máte Roxy asi doma, že? Já ne, takže mi kapičky na dlažbě nevadí, po hárání to vždycky vydrhnu, a je to. Existují ale i takové pleny či kalhotky na hárání, ale většina fenek to ze sebe strhá, já mám tutéž zkušenost, jednou jsem to zkusila dát Taffy a to, co mi z té parády nadělala, bych i ještě dnes asi někde našla, byla toho plná garáž... :-) Hlavně bych si dala pozor na ty psy, fenka si sice prvních cca deset dnů stejně k tělu psa většinou nepustí, ale pak, když přestane barvit a byla by vhodná doba na krytí, bych ji na Vašem místě nenechávala navolno a už vůbec ne bez dozoru :-) Ničeho se nebojte, o nic nejde! :-) Mějte se hezky a Roxíka podrbejte, D


|<   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   >|  

Copyright © 2009 - 2020 www.gingertaffy.com, všechna práva vyhrazena, created by: j-soft.cz